Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilstereoforumet Avdeling SØR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    syns det er for lite "bilstereomiljø" i kristiansand. er litt lei av å preike med disse rånerne som tror kondensatoren er halve anlegget.

    hadde vært trivelig å møte folk fra forumet å utveksle erfaringer og tips i RL isteden for bare på nett
    mvh Sindre Carlsen

    Comment


    • #17
      helt enig sindre!

      Comment


      • #18
        arendal her
        Kim Andrè Gullhav
        Sponsor søkes til nytt prosjekt!!!
        Honda Civic 94 mod - Mitsubishi Galant 90 mod
        Soundstream + Pioneer =

        Comment


        • #19
          Skal vi prøve å lage ett lite treff i nærmeste framtid da?
          Mvh
          Rolf Try Nygård

          Comment


          • #20
            men er dere bilstereofolk her FOR siviliserte til å møtes på feks YXen?

            har jo møtt deg da golfnos, men blei vel heller lite bilstereoprat:/

            hvis noen vil preike litt bilstereo så er det jo bare til å legge til på msn og...
            mvh Sindre Carlsen

            Comment


            • #21
              Til dere som har hørt at vi har startet opp Installbay Sør: Vil bare si at det er blitt forandringer og butikken vil sannsynligvis ikke bli åpnet før i slutten av denne måneden og vil være flyttet til nye lokaler da. Kommer tilbake med mer info senere.
              Audi 80 "RS2" sedan http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18496

              Comment


              • #22
                oi oi.. så det skar seg nede på moen eller?? kunne vært med på en tur opp til odd ove f.eks, om noen andre hadde hatt lyst til det??
                Rolf, Sindre ??

                Comment


                • #23
                  jeg er med jeg... hvis vi kjører sammen, da jeg ikke er helt sikker på veien og slikt

                  så må du bare si ifra hvis du trenger noe hjelp da odd
                  mvh Sindre Carlsen

                  Comment


                  • #24
                    joiner inn jeg!







                    Bare jeg slipper å stå på YX'n å råne, for det ser jeg meg nesten for gammal til :P
                    Mvh
                    Rolf Try Nygård

                    Comment


                    • #25
                      Ja vi satser på å få til et miljø her oppe så dere er hjertelig velkommen alle mann når alt er ordnet igjen og vi kommer på plass der vi skal være!
                      Audi 80 "RS2" sedan http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18496

                      Comment


                      • #26
                        Og det er ?
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by neptyr View Post
                          Og det er ?
                          Vil foreløpig ikke si noe før det er helt banket Men satser på at jeg vet det allerede før helgen
                          Audi 80 "RS2" sedan http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18496

                          Comment


                          • #28
                            Gi en liten teaser da, er det lenger sør?
                            Mvh
                            Rolf Try Nygård

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by neptyr View Post
                              Gi en liten teaser da, er det lenger sør?
                              Det er ganske nærme
                              Audi 80 "RS2" sedan http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18496

                              Comment


                              • #30
                                Vil poengtere at samarbeidet mellom InstallBay Holding AS og InstallBay Sør som franchise avdeling ikke er endret. Det er endring av lokasjon for butikk som, i våre øyne, er hovedgrunn til forsinkelsen i åpningen.

                                Om Odd Ove utdyper dette, om han finner det nødvendig.


                                Må oppfordre alle dere sørlendingene til å gi gutta ei hånd, så de kommer igang så fort som mulig
                                Mvh
                                Pål Andréas Bryng
                                Bilstereosenteret.no
                                Vi forhandler bl.a.:
                                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                                Følg oss på Facebook
                                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                                Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                                Comment

                                Working...
                                X